Dzięki.
No właśnie z tymi rysunkami to jest tak że różnie bywa z dokładnością

stąd było pytanie o jakieś liczby z których można by to normalnie policzyć. Wg niektórych rysunków (zgodnie z obliczeniami) rozstaw pomiędzy wieżami A i B oraz C i D jest większy na tym krążowniku liniowym niż na pancerniku – co oczywiście jest bez sensu i nijak się ma do sylwetki tych okrętów przy uwzględnieniu rozmiarów wież i ich barbet.
Mocniejsza siłownia L1 to większa prędkość, pewnie rzędu prędkości krążowników liniowych. Jak to się ma do zamówień na krążowniki liniowe ersatz York? Te anulowano dopiero w 1918 roku.
Czyżby to miał być jakiś pomysł na odpowiednik szybkich pancerników brytyjskich? Tylko po co, mając na względzie gotowe plany nowych krążowników liniowych o bardzo zbliżonych parametrach?
Czy pokład rufowy miał być tak samo tylko do wysokości pokładu bateryjnego?
Ciekawa sprawa z tym pokładem w L3. Zupełnie nie po niemiecku. Czy pogrubiono całą jego długość, czy tylko tam gdzie nie był pokryty pokładem dziobówki?