To jest właśnie baza Pashaliman. Uwagi naniesione moje.
Albania - jeżeli jakimś dziwnym zbiegiem przypadku chcesz przepisać dane z mojej witryny, to zaznaczam: jest to jedynie "najbardziej prawdopodobna" kombinacja, i głowy za nią nie dam :)
Egipt - dane za deepstorm.ru (coś mi te S-# podejrzliwie wyglądają...)
S-175 - S-1, S-182 - S-2, S-180 - S-3, S-193 - S-4
S-184 - S-5, S-228 - S-6, S-226 - S-7, S-227 - S-8
S-280, S-380 - ? (jakoś podejrzanie te dwie wyglądają, może PZS lub na części?)
Combat 82 i Jane's 81 podają 6x z następującymi numerami: 415, 418 (jest foto), 421, 432, 455 (ten jakoby non-operational), 477 (problem że wg Rosjan zostało po 1966 tylko 3x + 2x dodane w 1972, razem 5x...)
warto podać dane nt transferów za tymi rocznikami:
4x 06.1957 (4)
3x 01.1958 (7)
1x 01.1962 (8)
02.1966 2x wymienione na 633 (6)
2x 1971 (8), 1972 wymienione na 633 (6)
KRL-D - danych niet, co dość typowe przy tym kraju :)
warto tylko zaznaczyć, że w połowie lat 1970-tych ponoć wymieniono łiskacze na 'nowe' (na 90% chińskiej produkcji). znane zdjęcie z nr 017, z lat 1970-tych
Kuba - jednostka pomocnicza (PZS), najpewniej bez nazwy
Syria
Jane's podaje, że 1x łiskacz-PZS przekazano w 11.1985 z CzF
właściwie coś się tu nie zgadza z tym 1959, w sumie roczniki nie podają do lat 1980-tych żadnych syryjskich 613-tek...
przede wszystkim pogrzeb tutaj:
http://www.deepstorm.ru/, tam są b. obszerne informacje nt. radzieckich o.p. (w internecie na pewno najlepsza strona w temacie)
tam jest info, że z 96-tek Egipt dostał M-271 (ale niewykluczone, ze również drugą, nieznaną)