PZL 38 WILK
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 2004-03-04, 10:33
- Lokalizacja: Lublin
PZL 38 WILK
w Nowej edycji Lotnictwa w artykule o przedwojennym dowodzeniu Polskim lotnictwem jest krótka wzmianka o tym że PZL 38 Wilk to była całkowita porażka.
poproszeę o więcej szczegółów na ten temat.
poproszeę o więcej szczegółów na ten temat.
"Im więcej czytam - tym więcej mam pytań"
- SmokEustachy
- Posty: 4530
- Rejestracja: 2004-01-06, 14:28
- Lokalizacja: Oxenfurt
- Kontakt:
- SmokEustachy
- Posty: 4530
- Rejestracja: 2004-01-06, 14:28
- Lokalizacja: Oxenfurt
- Kontakt:
Tamte tez sie rozwijaly jak po masle.Mitoko pisze:O rany - gdyby Wilka robiono pod Mercurego to nie byłby Wilkiem a zdecydowanie większą maszyną.
A poza tym - P.24 był wersją P.7/11, a Wilk nową konstrukcją - więc co Ty tu porównujesz ???
Pulawszczaki jak po masle - Wilk jak po grudzie.
2. Wilk bylby wiekszy z szansa na realizacje.
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 2004-03-04, 10:33
- Lokalizacja: Lublin
Dzięki za info.
Chyba już kojarzę.
W latach trzydziestych już bezpowrotnie minęła era pionierska lotnictwa.!
do dalszego rozwoju samolotów konieczne były duuże pieniądze. Dokładnie chodzi o tunele aerodynamiczne do dmuchania profili, opływu kadłubów, rozwój silników.
Bo Nowoczesnych silników nikt chętnie nie sprzeda.
czyli szlaban na high technology--to już wtedy też?
Chyba już kojarzę.

W latach trzydziestych już bezpowrotnie minęła era pionierska lotnictwa.!
do dalszego rozwoju samolotów konieczne były duuże pieniądze. Dokładnie chodzi o tunele aerodynamiczne do dmuchania profili, opływu kadłubów, rozwój silników.
Bo Nowoczesnych silników nikt chętnie nie sprzeda.
czyli szlaban na high technology--to już wtedy też?

"Im więcej czytam - tym więcej mam pytań"
W tym czasie jedyne nowoczesne motory (do licencji) możnaby pozyskać jedynie ze stanów.
Inna sprawa, że Wilk był robiony pod Fokę - a ta była przedstawicielką I generacji tego typu silników (rzędówka chłodzona POWIETRZEM, o bardzo dużej mocy z litra) - próbowaliśmy być w czołówce - niestety nie wyszło
Inna sprawa, że Wilk był robiony pod Fokę - a ta była przedstawicielką I generacji tego typu silników (rzędówka chłodzona POWIETRZEM, o bardzo dużej mocy z litra) - próbowaliśmy być w czołówce - niestety nie wyszło
Wykopany z DWS za żądanie prawdy
Aerodynamicznie dawlaismy sobie rade - LosChłopiec z Placu Broni pisze:Dzięki za info.
Chyba już kojarzę.![]()
W latach trzydziestych już bezpowrotnie minęła era pionierska lotnictwa.!
do dalszego rozwoju samolotów konieczne były duuże pieniądze. Dokładnie chodzi o tunele aerodynamiczne do dmuchania profili, opływu kadłubów, rozwój silników.
Bo Nowoczesnych silników nikt chętnie nie sprzeda.
czyli szlaban na high technology--to już wtedy też?
Silniki do mysliwca to tez by byly do kupienia...
Podpisywać się jak się nie chcecie logować
- SmokEustachy
- Posty: 4530
- Rejestracja: 2004-01-06, 14:28
- Lokalizacja: Oxenfurt
- Kontakt:
- SmokEustachy
- Posty: 4530
- Rejestracja: 2004-01-06, 14:28
- Lokalizacja: Oxenfurt
- Kontakt: