Strona 3 z 6
: 2004-06-21, 12:41
autor: Absolut
Nie Jarku, to nie tak...
Tu masz CREDO albo też MOTTO sziplowerstwa według naszego znakomitego - choć obrażonego Kolegi:
"Naprawdę warto – okręty wojenne są tak skomplikowanymi machinami, że poznanie ich wymaga przyswojenia sobie wiedzy z zakresu od matematyki i fizyki poprzez chemię i historię po mikrobiologię. Ludzie zajmujący się tą dziedziną hobbystycznie nawet nie zdają sobie sprawy, po jak krótkim czasie nagle okazuje się, że znają się na tak wielu dziedzinach nauki!"
VIVA, Las Vegas...

: 2004-06-21, 12:52
autor: Mitoko
Dlatego coniektórzy z Was określają mnie jako warlovera a nie shiplovera
: 2004-06-21, 13:05
autor: dakoblue
ja jestem girllover
a na rozwodach zjadlem zeby

: 2004-06-21, 13:08
autor: Absolut
Mitoko pisze:Dlatego coniektórzy z Was określają mnie jako warlovera a nie shiplovera
Mitoko!!
Dla mnie możesz być nawet peacelover!!
Tylko nie ogłaszaj tego publicznie - bo ktoś się przyczepi...

: 2004-06-21, 13:12
autor: dakoblue
nie mylic z pisslover

: 2004-06-21, 13:20
autor: karol
mnie się najbardziej podoba miano grilllover, ech te kiełbaski, boczki, karkooffki mniam, mniam

: 2004-06-21, 13:25
autor: jareksk
Już jasne - jestem skrzyżowaniem warlovera z beerloverem

: 2004-06-21, 13:34
autor: dakoblue
jareksk pisze:Już jasne - jestem skrzyżowaniem warlovera z beerloverem

czyli znasz sie na chemii i mikrobiologii

: 2004-06-21, 14:00
autor: Gość
Prof. Witold Urbanowicz, ten od "Architektury Okrętów" (generalnie poświęconej jednak wzbrew tytułowi statkom pasażerskim), napisał "ewolucja koncepcyjna i techniczna w dziejach okrętów jest dziedziną porywajacą i kto zaczął badać tę problematykę, ten nie zdoła oderwać się od niej".
Andrzej J.
: 2004-06-21, 14:27
autor: karol
andrzejku, tylko bez propagandy, dla mnie dokładnie obojetne jest czy Iowa ma jakis beton, lub nie i do czego, albo jakie funcje pełni ułożenie desek poszycia, dopóki szpary nie ciekną mi na nogi, a i potem interesuje mnie raczej załatanie dziury, a nie złady poprzeczne, czy podłużne

: 2004-06-21, 14:47
autor: CIA
Anonymous pisze:Prof. Witold Urbanowicz, ten od "Architektury Okrętów" (generalnie poświęconej jednak wzbrew tytułowi statkom pasażerskim), napisał "ewolucja koncepcyjna i techniczna w dziejach okrętów jest dziedziną porywajacą i kto zaczął badać tę problematykę, ten nie zdoła oderwać się od niej".
Andrzej J.
Mnie ta przypadłosc po przeczytaniu tej książki niiestety dopadła

- nie moge się juz od problematyki technicznej oderwać...
Neleży ubolewać, ze tak mało jest obecnie na tym forum kwestii techniczych. A nie zapominajmy, że korzenie FOW to własnie problematyka techniczna. Ach te dyskusje Trampka, XYZ (vel nicpon), MiKo, Nali o wyższości jednaj stali nad drugą, o pociskach itp. Czytało sie to z wypiekami na twarzy, a teraz...

: 2004-06-21, 14:51
autor: seawolf
CIA pisze:Panowie ! ! ! Czy nie lepiej porozmawiać o oktretach ?!
Ukazała się niedawno 2 cz. Big Five. Żadnych recenzji, komentarzy...
Jeśli chcemy dowalić

Nali to róbmy to poprzez recenzje jego publikacji. Juz się szykowałem na "merytoryczną debatę"

, a tu taki kwiatek, autor sie obraził i tyle mozemy sobie z nim podyskutowac...
Tutaj mamy niezwykłą szanse polemiki z samymi autorami publikacji. Poprzez takie dyskusje wyjaśniono tutaj juz bardzo wiele istotnych, dotyczących okretów spraw i nawet jeśli tylko w niewielkiej mierze wpłynęło to na jakośc ich publikacji - to zapewne było warto...
Do dzieła więc.
Autorowi gratulujemy ukazania sie 2 cz. Big Five i ... co by nie słodzic zbytno na początek... czy wszyscy sie zgadzaja z opublikowanymi przez Nalę grubościami opancerzenia na Big Five?
Gdzie sę ukazała? na stronie wydawcy nic (jak zwykle) nie ma, w ksiegarni jeszcze nie widziałem... Chyba, że CIA ma 'po znajomości' od nali?
: 2004-06-21, 14:53
autor: CIA
A mam po znajomości od Nali
Widziałem juz jednak tę pozycję w księgarniach Trójmiasta...
: 2004-06-21, 14:54
autor: seawolf
a no to pogadamy jak dojedzie do Poznania....

: 2004-06-21, 14:59
autor: CIA
O stalach, pociskach, grubościach pokładów też... ?

: 2004-06-21, 15:01
autor: karol
o historii okrętów i ich załóg

nie pomijając jakze ważnych aspektów technicznych rozwiązań, które biednej Arizony nie uchroniły wprawdzie od plum, ale w przypadku Penny sa wręcz szokiem estetycznym! Prawda
