Największy kontenerowiec świata wodowanie w lipcu
Alle.
L203 bliver døbt lørdag den 12/8 kl. 10:00.
Afsejlingen vil være den 16/8 som tidligere sagt, og planlagt tidspunkt for afsejling fra værftet er kl 17:30.
English
The naming ceremony for L203 will be at Saturday 12/8 at 10:00
The ship will leave the shipyard at the 16/8 at 17:30
Hilsen
Arne
L203 bliver døbt lørdag den 12/8 kl. 10:00.
Afsejlingen vil være den 16/8 som tidligere sagt, og planlagt tidspunkt for afsejling fra værftet er kl 17:30.
English
The naming ceremony for L203 will be at Saturday 12/8 at 10:00
The ship will leave the shipyard at the 16/8 at 17:30
Hilsen
Arne
krm
Fotki tego giganta http://www.soefart.dk/#
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 2004-01-16, 22:13
- Lokalizacja: Kabaty
- Kontakt:
Dla przypomnienia Maersk Line w lutym tego roku kupił Nedlloyda...Piotr S. pisze:Pare lat temu Nedllyod przygotował projekt kontenerowca Mallaca klas który swoimi parametrami mógł by spokojnie przechodzić przez Cieśnine Mallaka projektowana jednostka miała mieć możliwość zabierania 20 tyś TEU a długość kadłuba miała przekraczać 450 metrów także jeszcze pewna granica istnieje ,co do wyładunku to był by to specjalny basen w którym wyładunek i załadunek odbywał by się z obu burt statku jednocześnie
Dodam tylko że oficjalnie w naszych korporacyjnych materiałach Emma Maersk ma pojemność 11000 TEU (w tym 1000 REEF).
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 2004-01-16, 22:13
- Lokalizacja: Kabaty
- Kontakt:
Przy tak dużej długości to chyba nie ma możliwości aby dziób lub rufa znalazły się niepodparte w powietrzu, w przestrzeni między falami.
Statek pływa już operacyjnie - 16 wrzesnia opuścił terminal Algeciras w Hiszpanii i udał się przez Kanał Suezki na Daleki Wschód (1 października zawija do Singapuru, a potem płynie do Japonii). Do Europy powróci na początku listopada wioząc kontenery także dla klientów z Polski.
Statek pływa już operacyjnie - 16 wrzesnia opuścił terminal Algeciras w Hiszpanii i udał się przez Kanał Suezki na Daleki Wschód (1 października zawija do Singapuru, a potem płynie do Japonii). Do Europy powróci na początku listopada wioząc kontenery także dla klientów z Polski.
Drugi statek z tej seri jest gotowy http://www.portalmorski.pl/caly_artykul.php?ida=4128 osobiście się zastanawim czym odpowiedzą stocznie azjatyckie