Cze!
Przeczytałem ów artykuł nie ukrywam z pewnym niesmakiem. A dlaczego? Bo jakiś taki pełen luk i niedomówień, nie wiem czemu Malak się burzy dotknięty słuszną krytyką? Przede wszystkim jakoś sąsiadom się udało w te silniki dużej mocy zaopatrzyć. A myśmy nie mogli. Niepokojąca jest koncentracja na maszynach wyścigowych i silnikach experymentalnych. Autor zdaje się nie rozumieć, że płatowiec nie musi być ściśle związany z motorem.
Artykuł Malaka o Foce
- SmokEustachy
- Posty: 4530
- Rejestracja: 2004-01-06, 14:28
- Lokalizacja: Oxenfurt
- Kontakt:
Re: Artykuł Malaka o Foce
Witam!SmokEustachy pisze:Cze!
Dziwne.Przeczytałem ów artykuł nie ukrywam z pewnym niesmakiem. A dlaczego? Bo jakiś taki pełen luk i niedomówień,
A zdawałoby się, że o tym silniku wiemy przecież wszystko: setki zdjęć, dziesiątki monografii, instrukcji na kopy, zachowanych egzemplarzy na tuziny...
Bo jest... niesłuszna?nie wiem czemu Malak się burzy dotknięty słuszną krytyką?
Niemcy - sąsiad. Ale Wielka Brytania?Przede wszystkim jakoś sąsiadom się udało w te silniki dużej mocy zaopatrzyć.
Mogły dwa państwa. Myśmy przynajmniej - jako jedno z nielicznych państw - produkowali silniki lotnicze.A myśmy nie mogli.
Na całe szczęście Rayski zakazał Challenge'u 1936.Niepokojąca jest koncentracja na maszynach wyścigowych i silnikach experymentalnych.
Autor rozumie. Rozumie też, że jeśli konstruuje się płatowiec ściśle zwiazany z motorem, to płatowiec musi być ściśle związany z motorem.Autor zdaje się nie rozumieć, że płatowiec nie musi być ściśle związany z motorem.
Rozumiesz?
Pozdrawiam
Ksenofont
Myślisz, że było zagrożenie, które im umknęło; problem, którego nie poruszyli; aspekt, którego nie rozpatrywali; pomysł, na który nie wpadli; rozwiązanie, którego nie znaleźli?!?


- SmokEustachy
- Posty: 4530
- Rejestracja: 2004-01-06, 14:28
- Lokalizacja: Oxenfurt
- Kontakt:
Re: Artykuł Malaka o Foce
Rumunia, Czechosłowacja, Łotwa, Litwa...Ksenofont pisze:Witam!SmokEustachy pisze:Cze!Dziwne.Przeczytałem ów artykuł nie ukrywam z pewnym niesmakiem. A dlaczego? Bo jakiś taki pełen luk i niedomówień,
A zdawałoby się, że o tym silniku wiemy przecież wszystko: setki zdjęć, dziesiątki monografii, instrukcji na kopy, zachowanych egzemplarzy na tuziny...Bo jest... niesłuszna?nie wiem czemu Malak się burzy dotknięty słuszną krytyką?Niemcy - sąsiad. Ale Wielka Brytania?Przede wszystkim jakoś sąsiadom się udało w te silniki dużej mocy zaopatrzyć.
Inni też mogli.Mogły dwa państwa. Myśmy przynajmniej - jako jedno z nielicznych państw - produkowali silniki lotnicze.A myśmy nie mogli.
W artykule niepokojąca.Na całe szczęście Rayski zakazał Challenge'u 1936.Niepokojąca jest koncentracja na maszynach wyścigowych i silnikach experymentalnych.
To trzeba uzasadnić potrzebę budowania idiotycznego płatowca.Autor rozumie. Rozumie też, że jeśli konstruuje się płatowiec ściśle zwiazany z motorem, to płatowiec musi być ściśle związany z motorem.Autor zdaje się nie rozumieć, że płatowiec nie musi być ściśle związany z motorem.
Rozumiesz?
Pozdrawiam
Ksenofont