Okręt – baza wodnosamolotów
„Dristigheten“ (1900)
 2218 t; 89x14.8x4,9m; 5400KM=16,5 w; pb 203, pag 203, pp 51; 4x75 AA, 2x40 AA, 4 MG AA, miny(1940dod. 2x25AA)19454x75AA, 2x40AA, 2 wsam; 262l;
	DRISTIGHETEN 
Pancerniki obrony wybrzeża
„Aran“ (1901-03)
 3650 t; 87.5x15x5.25m; 6500KM/17w; pb 178, pag 190, pp 51; 2x210, 6x152, 10x76, 1x37, 2rt457(19392x210, 6x152, 4x57AA, 2x20AA, 1940dod. 2x40AA, 2zMG); 301l;
	ARAN
	TAPPERHETEN 
	MANLIGHETEN
„Oskar II” (1905)
 4400 t; 95,6x15.4x5.6 m;  9400KM/17.8 w; 2x210, 8x152, 4x57AA, 2x25AA, 2 MG, 2rt457 ;pb 150, pag 190, pp 50; 326-335  l;
	OSKAR II
„Sverige“ (1915-18)
7125 t; (Sverige 6852 t;); 121.6x18.6x6.7 (Sverige 120x18.6x6.5 m); 23910KM (Sverige 25400KM)/22.5 w; pb 200; pag 200; pp 100; 4x283/45, 8x152/50, 6x75/50, 2x57, 2 MG, 2 rt533; 427 l;
	SVERIGE		(2x1504x40AA)
	DROTTNING VICTORIA (bez rt, dod. 4x40 AA)
	GUSTAV V	(dod. 4x40 AA)
Krążowniki
„Fylgia“ (1905)
 4310 t;  115.2x14.8x5.9m; 12000KM/21.5w; pb 102, pag 127, pp 51; 8x152, 14x76, 2x37, 2rt457; 362l;
	FYLGIA
„Gotland“(1933)
 4700t; 134.8x15.4x5.5m; 33000KM/28w; pb51, pag 51, pp51; 6x152, 4x75AA, 4x25AA, 4MG, 6rt533, 100 min, 6 wdsm; 467l;
	GOTLAND
Niszczyciele i torpedowce
Niszczyciele
„Ehrenskjold“ (1926)	
974t; 89x8.88x3.8m; 34000KM/36w; 3x120, 2x40AA, 6rt533, 2wbg, 20min; 120l;
	EHRENSKJOLD
	NORDENSKJOLD
Ex wł „Sella“ (1926, 03.1940)
1250t; 84x8.6x2.6m; 36000KM/35w; 4x120, 2x40AA, 2x13AA, 4rt533, 10 min; 106l;
	PSILANDER
	PUKE
„Klas Horn“ (1931)
1020t; 91x8.9x3.7m; 26000KM/36w; 3x120, 4x25AA, 6rt533, 2wbg,20min; 130l;
	KLAS HORN
	KLAS UGLA (k+ 17.09.41 sabotaż)
„Goteborg“ (1935-40)
1040t; 94.6x9x3.8m; 32000KM/39w; 3x120, 6x25AA, 2MG, 6rt533, 2wbg,20min; 135l;
	GOTEBORG (k= 17.09.41 sabotaż, późn. wyremontowany)
	STOCKHOLM
	MALMO
	KARLSKRONA
	NORRKOPING
	GAVLE
„Visby“ (1942-43)
1135t; 98x9x3.8m; 36000KM/39w; 3x120, 4x40AA, 3x20AA, 6rt533, 4wbg, 20 min; 140l;
	VISBY
	SUNDSVALL
	HALSINGBORG
	KALMAR
Torpedowce
„Wale” (1907)
 430 t; 66.1x6.3x1.8 m; 7200KM/30 w; 2x75/53, 4x57/55, 2 MG, 4rt457; 69  l;
	WALE	(wyc. 18.10.40)
„Ragnar” (1908-09)
 430 t; jak Wale, ale zanurzenie 2.7 m; 3x75/50, 2x25 AA, 2 MG AA, 4rt457, 2 wbg; 69 l;
	RAGNAR
	SIGURD
	VIDAR
„Hugin” (1910-11)
 446 t; 66.1x6.5x2.1 m; 10330KM/30 w; uzbr. Jak Ragnar; 73 l;
	HUGIN
	MUNIN	(wyc. 18.10.40)
„Wrangel“ (1917)
 415 t; 72x6.9x2.4 m; 13000KM/34 W; 4x75/50, 2x25 AA, 2 MG AA, 4rt457, 2 wbg; 85 l;
	WRANGLER
	WACHTMEISTER
Ex wl „Spica“ (1934, 03.1940)
 870t; 81.4x7.9x3.2m; 19000KM/34w; 3x100AA, 6x20AA, 4rt450, 2wbg, 24 miny; 100l;
	ROMULUS
	REMUS
„Mode“ (1942)
 750t; 78x8.1x2.7m; 16000KM/30w; 3x105AA, 2x40AA, 2x20AA, 3rt533, 2wbg, miny; 100l;
	MODE
	MAGNE
	MJOLNER
	MUNIN
Okręty podwodne
„Hajen” (1917-18)
 422/600 t; 54x5.2x3.5 m; 2000/700 KM; 15.5/9 w; 1x75, 4rt457; 30 l;
	HAJEN	(wyc. 19.03.43)
	SALEN	(wyc. 24.07.42)
	VALROSSEN (wyc. 19.03.43)
“Bavern“ (1921)
 472/650 t;, 57x5.8x? m; 2100/520 KM; 15.2/8.2 w; 1x75, 4rt457; 30 l;
	BAVERN	(wyc. 06.10.44)
	ILLERN	(b+ 12.08.43 skały)
	UTTERN	(wyc. 06.10.44)
„Valen“ (1925)
 548/730t; 57.1x7.1x3.1m; 1340/700KM; 14.8/7.4w; 1x75AA, ax25AA, 4rt450, 20 min; 31l;
	VALEN (wyc. 06.10.44)
„Draken“ (1926-30)
667/850t; 66.1x6.4x3.3m; 1920/1000KM; 13.8/8.3w; 1x105, 1x25AA, 4rt533; 35l;
	DRAKEN
	GRIPEN
	ULVEN	(+ 16.04.43 miny)
„Delfinen“ (1934-35)
540/720t; 1200/800KM; 15/9w; 1x57, 1x25AA, 4rt533, 20 min; 34 l;
	DELFINEN
	NORDKAPPEREN
	SPRINGAREN
„Sjolejonet” (1936-41)
580/760t; 2100/1000KM; 16.2/10w; 2x40AA, 6rt533; 38l;
	SJOLEJONET
	SJOBJORNEN
	SJOHUNDEN
	SVARDFISKEN
	TUMLAREN
	DYKAREN
	SJOHASTEN
	SJOORMEN
	SJOBORREN
„Neptun“ (1942)
550/730t; 1800/1000KM; 15/10w; 1x40AA, 1x20AA, 5rt533, 20min; 35l;
	NEPTUN
	NAJAD
	NACKEN
„U 1” (1941-44)
367/450t; 49.6x4.7x3.8m; 1350/?KM; 13.8/7.5w; 1x20AA, 4rt533; 23l;
	U 1
	U 2
	U 3
	U 4
	U 5
	U 6
	U 7
	U 8
	U 9
Okręty eskortowe i dozorowe
Kanonierki
„Ornen“ (1896-98)
800 t; 69,2x8,2x3,2 m;4000KM/20w; 2x120, 4x5719414x25AA, 12 min; 108 l;
	ORNEN	
	JACOB BAGGE (tylko 2x25AA)
Dozorowce
Ex T „Komet“(1898-1903)
 92 t;  2x37
	BLIXT
	METEOR
	ORKAN
	VIRGO	(wyc. 1941)
	MIRA	(wyc. 1943)
	ORION
	SIRIUS	(wyc. 1942)
Ex T “Plejad” (1907-10)
106-120 t; 2x57, 2x47; 
	CASTOR	(wyc. 1940)
	POLLUX	(wyc. 1940)
	ASTREA
	SPICA
	IRIS
	THETIS
	VEGA	(wyc. 1941)
	VESTRA	(wyc. 1941)
	ALTAIR
	ARGO	(wyc. 1940)
	ANTARES
	ARCTURUS (wyc. 1940)
	PERSEUS
	POLARIS
	REGULUS (wyc. 1944)
	RIGEL	(wyc. 1944)
„Styrbjorn” (1923-25)
300-440t; 30-37x4-7x4.2-4.3m; 700-800KM/10w; 1x57 lub 1x37, 1 MG;
	STYRBJORN
	KANON
KRUT
	GRANAT
HARPUN
	STARKODDER
„Jageren“ (1932-34)
310t; 51.9x6x2.8m; 3600KM/23w; 2x75, 2x25AA, 2wbg; 41l;
	JAGEREN
	KAPAREN
	SNAPPHANEN
	VAKTAREN
„V 51“ (1944-45)
145t; 32x5.3x2.2m; 1x20AA, 1MG; 12l;
	V 51 – V 56
Eks JMH typy różne (mob. 1939)
Wszystkie:. 1x57 AA, 1 MG, 2 wbg; 16 l;
I. (1902) 
198 BRT; 37x6,6x3,7 m; 350 KM=10 w;
ALEXANDER (4.9.39  eks TY „Gretha”; 1904 eks br. „George Grimmer”) 
II. (1906) 
229 BRT; 36,2x6,8x3,7 m; 400KM=10 w; 
FALKEN (5.9.39-23.11.41 i 1.1.43-16.5.44 eks TY bzn; eks nm. „Alte Liebe”) 
III. (1908) 
231 BRT; 37x6,5x3,5 m; 450KM=10 w; 
NORMAN (18.9.39-26.9.40 jw.; eks br. „The Norman”) 
IV. (1907) 
247 BRT; 36,2x6,5x3,5 m; 300KM=9 w; 
UTTERN (5.9.39-27.9.40 i 8.1.45-21.9.45 eks „Gamen”; eks „Comte Horace van der Burgh”) 
Dozorowce pomocnicze
Typy różne ex JMH
I. (1916) 220 GRT; 30,9x9,5x4,4 m; 700KM=10,5 w; 1x57AA, 2x40AA, 2MGAA; 
	ISBRYTAREN II (też H i LŁ)
II. (1912) 683 GRT; 54,7x8,5x3,8 m; 850KM=10 w; 2x57AA, 2MGAA;
	SVANEN
III. (1894) 374 GRT; 39,8x8,9x5,1 m; 600KM=11 w; 2x57AA, 1x40AA, 1MGAA; 
	BORE
IV.(1935) 510 GRT; 45,8x8,7x4,7 m; 850KM=? w; 2x57AA, 1x40AA, 2MGAA;
	SKAGERACK (OOR)
V.(1926) 512 GRT; 51x8,5x3,7 m; 160KM=15 w; 1x57AA, 2x40AA, 2MGAA;
	ODIN (SG)
VI. (1905) 227 GRT; 37,9x6,7x3,4 m; 325KM=11 w; 1x40AA, 2x37AA;
	POSEIDON (SG)
VII. (1911) 286 GRT; 39,4x6,9x3,7 m; 600KM=10,5 w; 1x40AA, 2x37;
	TRITON (SG)
Patrolowce
„Askofjard” (1931-32)
25t; 19.3x3.8x1.5m; 92KM/11.5w; 1x37; 7l;
	ASKOFJARD
	BAGGENSFJARD
	NAMDOFJARD
„Edofjard” (1933)
28t; 21.2x3.8x1.5m; 92KM/11w; 1x37, 7l;
	EDOFJARD
	KANHOLMFJARD
LIDOFJARD
„SVK 1” (1944)
19t; 16.5x3.7x1.2m; 100KM/10.5w; 1x20AA
	SVK 1 – SVK 5
Patrolowce pomocnicze
Ex H – typy różne
	
	KUBIK (1874); 84 GRT; 26x4,9x2,7 m; 1x37, 1MG;
	LAINE (1875); 64 GRT; 22x4,7x2,6 m; 1 MG;
	SANDSLAN (1912); 67 GRT; 23x5,2x2,4 m; 10 w; 1x37;
	KRAMSFOR (1892); 81 GRT; 23x5,3x2,7 m; 10 w; 1x37, 1MG;
	FLOTTISTEN (1862); 88 GRT; 25x5,3x2,5 m; 1x57, 1MG;
	HOFDING (1893); 96 GRT; 26x5,4x2,9 m; 1x57, 1 MG
	ALNE (1899); 120 GRT; 25x4,9x3,3 m; 1x57, 1 MG
	LERVIK (1871); 71 GRT; 22x4,9x3 m; 
	NORASTROM (1865); 103 GRT; 28x4,9x2,3 m; 1x57, 1MG;
	SKUTSKAR I (1904) 74 GRT; 20x5,3x2,7 m; 8 w; 1MG;
	ODEN (1927); 61 GRT; 22x5,6x3,3 m; 10,5 w; 1x57, 1 MG;
	FRAM (1889); 70 GRT; 24x4,8x2,7 m; (zwr. 16.10.39)
	KORSNAS I (1887); 44 GRT; 19x4,8x3; 9,5 w; 1 MG;
	GERDA (1933); 20x5,1x2,7 m; 10 w; 1 MG
	BRITA (1917); 47 GRT; 18x4,6x2,6 m; 9,5 w; b.u.
	SANDHAMN (1871); 65 GRT; 21x4,6x3,2 m; 1x57, 1 MG;
	BULL (1900); 69 GRT; 22x5,1x2,4 m; 8 w; 1x37;
	VENUS (1883); 39 GRT; 19x4,2x2,8 m; 8,5 w; b.u.;
	ISBJORN (1894); 55 GRT; 18x4,9x2,7m; 8 w; 1x37, 1 MG;
	OLOFSFORDS (1918); 48 GRT; 18x4,6x2,6 m; 8 w; 1x37, 1 MG;
	THOR (1870); 40 GRT; 18x4,7x2,2 m; 7,5 w; 1x37, 1 MG:
	FIX (1907); 68 GRT; 22x5,2x2,5 m; 8 w; 1x57, 1 MG;
	MIEN (1921); 65 GRT; 21x5,3x2,6 m; 1x57, 1 MG;
	NALLE 1x57, 1MG
	LIMHAMN b.u.
	HURTIG (1913); 71 GRT; 22x5,5x ? m; 1x57, 1 MG;
	BJORN b.u.
	SUNDET (1911); 71 GRT; 25x5x2,3 m;  1 MG;
	KLAGSHAMN (1905); 59 GRT; 1x37, 1 MG;
	BORE (1899); 82 GRT; 23x5,6x2,8 m; 1x37, 1MG;
	VIKING b.u.
Trawlery
Typy różne
I.	(1902; 1939)\
198 BRT ; 37x6,6x3,7 n; 350KM=10 w; 1x57 AA, 1 MG, 2 wbg; 16 l;
	ALEXANDER (ex Gretha, eks br. George Grimmer)
II.	(1906; 1939)
229 BRT; 36,2x6,8x3,7 m; 400KM=10 w; 1x57AA, 1 MG, 2 wbg; 16 l;
	FALKEN (ex Alte Liebe)
 
III.	(1908; 1939)
231 BRT; 37x6,5x3,5 m; 450KM=10 w; 1x57AA, 1 MG, 2 wbg; 16 l;
	NORMAN (ex The Norman)
IV.	(1907; 1939)
247 BRT; 36,2x6,5x3,5 m; 300KM=9 w; 1x57AA, 1 MG, 2 wbg; 16 l;
	UTTERN (ex Gamen, ex Comte horace van der Burgh)
V.	(1906; 1939)
244 BRT; 39,4x6,7x3,8 m; 450KM=11 w; 1x57, 1 MG, 2 wbg  od 1942 1x40AA, 2 MG, 2 wbg; 16 l;
	OCEAN 
VI.	(1907; 1939)
250 BRT; 37,1x6,7x3,6 m; 420KM=10 w; 1x57, 1 MG, 2 wbg od 1942 1x40AA, 2 MG; 2 wbg; 16 l;
	GRETHA (ex Kidwelly Castle)
Stawiacze min
„Class Fleming” (1912)
1550 t; 80.2x10.4x4.3 m; 6400KM/20,2  w; pp 25; 4x120/50, 3x40AA,2mbg,  100 min; 160 l;
CLASS FLEMING
“Alvsnabben” (1943)
4250t; 102x13.6x4.9m; 3000KM/14w; 4x152, 8x40AA, 6x20AA, miny; 255l;
	ALVSNABBEN
“MUL 9“
120 t; 9.1 w;
MUL 9
„MUL 10“ (1939)
166t; 27.43x5.64x2.3m; 9.5w; 4MG;
	MUL 10
	MUL 11
Trałowce
Duże i średnie trałowce
„Sokaren“ (1917-18)
227 t; 28.8x6.8x3 m; 465KM/10 w; 1x57 AA; 17 l;
	SOKAREN
	SVEPAREN
	SPRANGAREN
„Arholma” (1937-41)
365t; 56.7x7.6x2.1m; 3200KM/18w; 2x105AA, 2x25AA,2MG, 2wbg, 2 mbg,40 min; 46 l;
	ARHOLMA
	LANDSORT
	BREDSKAR
	BREMON
	GRONSKAR
	HOLMON
	KOSTER
	KULLEN
	RAMSKAR
	SANDON
	ULVON
	VEN
	VINGA
	ORSKAR
Kutry trałowe
„M 1” (1937)
61t; 30x4.3x1m; 630KM/17w; 1x20AA; 11l
	M 1 - M 2			
„M 3” (1940-41)
50t; 25x5.1x1.4m; 400KM/13w; 1x20AA;
	M 3 – M 14
„M 15” (1941)
70t; 27.7x5x1.5m; 410KM/13w; 1x20AA;
	M 15 – M 26
Trałowce pomocnicze (eks JMH)
Typy różne
I. (1906; 1939)
244 BRT; 39,4x6,7x3,8 m; 450KM=11 w; 1x57, 1 MG, 2 wbg → 1942 → 1x40AA, 2 MG; z. 16; 
OCEAN (2.9.39-10.12.42 i 12.6.44-15.8.45 eks TY bzn) 
II.(1907; 1939) 
250 BRT; 37,1x6,7x3,6 m; 420KM=10 w; uzbr. i załoga jak I.
GRETHA (2.9.39-12.12.42 i 12.6.44-29.8. 45 jw.; eks br. „Kidwelly Castle”) 
Ex jednostki rybackie
	POLARIS (1938); 55 GRT; 19x6x2,4 m; 7 w; 1 MG;
	GOTALAND (1938); 56 GRT; 19x5,9x2,7 m; 7 w; 1x37, 1 MG;
	KELON (1936); 62 GRT; 20x6,1x2,7 m; 7 w; 1x37, 1 MG;
	SVANHILD (1938); 58 GRT; 17x6,1x2,7 m; 7 w; 1 MG;
	MARINA (1935); 50 GRT; 20x6x2,5 m; 1x37, 1 MG;
	KUNGSHAMN (1937); 44 GRT; 17x5,3x2,7; 7 w; 1x37, 1 MG;
	GULLMARN (1934); 51 GRT; 18x6x2,6 m; 7 w; 1x37, 1 MG;
	NYLAND (1935); 58 GRT; 20x6x2,4 m; 7,5 w; 1 MG;
	SYDIC (1934); 58 GRT;19x6,1x2,5 m; 7,5 w; 1 MG;
	BOHUSLAN (1933); 57 GRT; 20x6x2,7 m; 7,5 w; 1x37, 1 MG;
	INGA (1933); 57 GRT; 19x6,1x2,7 m; 7,5 w; 1 MG;
	GULLFORS (1937); 55 GRT; 19x6x2,9 m; 7 w; 1x37, 1 MG
	ANITA (1933); 53 GRT; 19x6x2,7 m; 7 w; 1 MG;
	BRITTA (1937); 47 GRT; 18x5,3x2,5 m; 7 w; 1x37, 1 MG;
	OLOF (1932); 51 GRT; 18x6x2,7 m; 7 w; 1 MG;
	GANLER (1936); 40 GRT; 16x5,8x2,8 m; 7 w; 1 MG;
	SLANDAN (1933); 48 GRT; 18x5,8x2,7 m; 8 w; 1x37, 1MG;
	BELLONA (1928); 51 GRT; 18x5,9x3 m; 7 w;; 1 MG;
	SVEADROTT (1936); 52 GRT; 19x6x3 m; 8,5 w; 1x37, 1 MG;
	NORMANDIE (1935); 50 GRT; 19x5,9x2,4 m; 7,5 w; 1 MG;
	OBERON (1932); 51 GRT; 19x6,1x2,6 m; 8 w; 1 MG;
	SYDLAND (1936); 51 GRT; 19x6x2,8 m; 7 w; 1x37, 1 MG;
	TABOR (1933); 56 GRT; 18x6x2,7 m; 8 w; 1x37, 1 MG;
	ROXY (1936); 57 GRT; 21x5,9x3,5 m; 8,5 w; 1 MG;
	ERLY (1937); 58 GRT; 19x6x3 m; 8,5 w; 1 MG;
	LIBANON (1938); 62 GRT; 20x5,9x2,8 m; 1x37, 1 MG;
	TELLUS (1934); 53 GRT; 19x6x3,4 m; 7 w; 1x37, 1 MG;
	NORMANDIA (1937); 57 GRT; 19x6x2,8 m; 7 w; 1 MG;
	ALINDE (1927); 56 GRT; 18x5,8x2,8 m; 8 w; 1 MG;
	VALENCIA (1927); 49 GRT; 18x6,1x2,6 m; 7 w; 1x37, 1 MG;
	SOLVAG (1936); 43 GRT; 17x5,7x2,4 m; 7,5 w; 1 MG;
	VASTANVAG (1934); 55 GRT; 18x6x2,5 m; 7,5 w; 1x37, 1MG;
	ORNEN (1932); 44 GRT; 17x6x2,6 m; 1 MG;
	HEBRON (1932); 50 GRT; 18x6,1x2,6 m; 7,5 w; 1x37, 1 MG;
	KENNEDY (1932); 46 GRT; 17x5,9x2,6 m; 7 w; 1 MG;
	RANDVAG (1932); 47 GRT; 17x6x2,5 m; 1x37, 1 MG;
	POSEIDON (1937); 57 GRT; 19x6,1x3,4 m; 8,5 w; 1 MG;
	VENUS (1938); 62 GRT; 20x6x3 m; 8,5 w; 1x37, 1 MG;
	SVANLAND (1937); 54 GRT; 19x6,1x2,5 m; 8,5 w; 1x37, 1 MG;
	BETTY (1932); 54 GRT; 18x6x2,6 m; 7,5 w; 1 MG;
	BOLINDER (1932); 52 GRT; 18x6x2,6 m; 7,5 w; 1 MG;
	CONDOR (1931); 55 GRT; 18x6,1x2,6 m; 1x37, 1 MG;
	NORDKAP (1934); 54 GRT; 19x6x2,3; 7 w; 1 MG;
	MITZY (1934); 59 GRT; 20x6x2,6 m; 7 w; 1 MG;
	OCEAN (1935); 50 GRT; 17x5,8x2,6 m; 1x37, 1 MG;
	ASTRID (1939); 61 GRT; 19x6,3x3 m; 7 w; 1 MG;
	VESTKUSTEN (1933); 49 GRT; 20x5,9x2,5 m; 1 MG;
	LISA (1934); 55 GRT; 19x6x2,6 m; 7 w; 1 MG;
	CAIRO (1939); 61 GRT; 19x6,1x3 m; 7 w; 1x37, 1 MG;
	KLIPPAREN (1939); 50 GRT; 18x6x2,5 m; 1x37, 1 MG;
	LYON (1939); 54 GRT; 19x5,5x2,5 m; 7 w; 1x37, 1 MG;
	MARITA (1938); 46 GRT; 17x5,9x2,5 m; 7 w; 1 MG;
	MESSINA (19390; 55 GRT; 19x5,9x3 m; 7 w; 1x37, 1 MG;
	NORDVAG (1938); 54 GRT; 18x6x3 m; 7 w; 1 MG;
	SPERO (1937); 46 GRT; 18x5,8x3,6 m; 1 MG;
	SYLVANI (1939); 51 GRT; 20x6x2,3 m; 1x37, 1 MG;
	VANDIS (1939); 49 GRT; 18x6x2,5 m; 1 MG;
	VENDLA (1935); 48 GRT; 18x6x2,7 m; 1 MG;
	VIKING (1939); 56 GRT; 20x6x2,7 m; 1x37, 1 MG;
	VINGAREN (1938); 61 GRT; 20x6,1x3 m; 7 w; 1 MG;
		
Ścigacze
Kutry torpedowe
Ex br „CMB“ (1925)
12.5t; 16.2x3.4x1.1m; 750KM/40w; 1MG, 2rt450; 7l;
	MTB 3	(wyc.01.08.40)
	MTB 4	(wyc.01.08.40)
„T 3“ (1940)
20t; 18.3x4.7x1.5m; 2300KM/40w; 2MG, 2rt450; 8l;
	T 3 – T 4
Ex Wł „MAS“ (1936; 02.1940)
17t; 17x4.5x1.5m; 2000KM/47w; 1x13AA, 2rt450,6 bg; 10l;
	T 11 – T 14
„T 15“
 22.5t; 18.7x4.6x1.5m; 2300KM/45w; 1x20AA, 2rt533; 11l;
	T 15 – T 18
„T 21“
 27t; 20x5x1.5m; 3000KM/49 (51)w; 1x20AA, 2rt533; 11l;
	T 21 – T 31 
Bojowe okręty pomocnicze
Krążowniki pomocnicze
Typy różne – ex JMH
I.(1909; 1939)
3270 BRT; 112,3x15,6x6,8 m; 5800KM=18w; 3x120, 2x57AA, 2x40AA, 2 MG, 2 mbg, 450 min; 
	DROTTNING VICTORIA – NR 3
II. (1938)
883 BRT; 67,8x10,7x3,7 m; 1230KM=12 w; 2x120, 2x57AA2x40AA, 2MG2x20AA, 2 mbg, 2 wbg
	WARIA – NR 4
III. (1935)
805 BRT; 65,9x10,7x3,7 m; 1040KM=11 w; 2x120, 2x57AA2x40AA, 2MG2x20AA, 2 mbg, 2 wbg
	WARUN – NR 5
IV. (1939)
1489 BRT; 85,3x12,1x4,5 m; 1925KM=12 w; 2x120, 2x57AA, 2MG2x20AA, 2 mbg; 
	FIDRA – NR 10
V. (1937) 
852 BRT; 68,5x10,9x3,7 m;1230KM=12 w; 2x120, 2x57AA, 2MG2x20AA, 2 mbg, 2 wbg
	WIROS – NR 14
Okręt obrony przeciwlotniczej
Oden (1896-98)
3328 t; 86,3x14,8x5,5 m; 5350KM=15 w; 4x40AA; pb 240, pp 75; 254 l;
	NIORD (OOPL; wyc. 1944)
Inne okręty pomocnicze
Okręty - bazy
Svea (1886-89)
3097 t; 75,7x14,8x5,2 m; 3100KM=15,9 w; 2x40AA;  pb 297, pp 49; 232 l;
	SVEA (OBOP wyc. 30.12.1941)
	GOTA (wyc.1938 hulk)
Typy różne ex JMH (mob 1939)
I. (1900) 414 GRT; 44,2x8,1x2,3 m; 800KM=14,5 w;
	NORRTELJE (zwr.1941)
II.  (1876)
552 GRT; 48,6x7,2x3,8 m; 400KM=10 w; 1x57AA, 2MGAA;
	RUNEBERG (OBOP)
III. (1927; mob.1940)
1235 GRT; 80,5x11,3x4,3 m; 970KM=11 w; 2x40AA; 2MGAA;
	RANE (OBWDSM)
IV. (1876) 
435 GRT; 45,6x7,6x3,5 m; 420KM=? w; 1x40AA, 1MGAA; 
	THJELVAR (OBOP)
V. (1934)
1166 GRT; 63,7x9,9x5,8 m; 950KM=12 w; 1x40AA, 2x25AA, 4MGAA;
	MARIEHOLM 
VI. (1884)
616 GRT; 50,6x7,6x3,8 m; 224KM= ?w; 2MGAA;
	HYPERION (OBOP)
VII. (1876)
 611 GRT; 51x7,8x3,7 m; 480KM=11 w; 2MGAA
	VESTERBOTTEN
VIII. (1868; mob.1941)
299 GRT; 24,5x4,9x2,6 m; 400KM= ?w; 1MGAA;
	NESTOR	
Okręty szkolne
„Aran“ (1901-03)
 3650 t; 87.5x15x5.25m; 6500KM/17w; pb 178, pag 190, pp 51; 2x210, 6x152, 10x76, 1x37, 2rt457; 301l;
	WASA (OS)
Ex JMH (1914, zmob.1942)
574 GRT; 46,5x8,5x3,5 m; 372KM=10 w; 2x20AA, 2MGAA;
	NORDEN
Okręt warsztatowy wodnosamolotów
Ex DOZ „Vedettbaten“ (1914; 1919)
58 t; 22.8x4.9x2.1 m; 101KM/10 w; 1x57/55, 1 MG; 10 l;
	Vedettbaten N:R 19
Okręt ratowniczy
Svensksund (1891)
415 t; 12,5 w; 2x57;
	SVENSKSUND (ORAT)
Lodołamacze
„Atle” (1925)
1725t; 62.2x17x6.3m; 6000KM/14w; 4x57AA,4MG; 44l
	ATLE
„Ymer” (1932)
3465t; 78.6x19.3x6.8m; 9000KM/15.9w; 4x75AA,2x40AA,4x25AA; 44l;
	YMER
Holowniki
Typy różne ex JMH (mob 1939)
I. (1912) 507 GRT; 40,7x10,6x4,9 m; 1100KM=10 w;
	HOLMEN VIII
			
			
									
						
							Szwecja
Moderator: jareksk