
zreszta powiedz, czy daje się zdolność do żeglugi w każdych warunkach morskich i przy umiarkowanym zalodzeniu okrętom z niepewnymi blachami?
HeheheRyszardL pisze:Panowie, Karol i Kaifasz. Wytłumaczcie mi, proszę, bo, jak Boga kocham nie wiem, po co nam te fregaty i jaki jest ich prawdziwy stąpień przydatności dla MW RP? W dodatku to ma jedną śrubę tylko i uszkodzenie spowoduje postój, jak na granicy z Ukrainą.
http://www.okretywojenne.mil.pl/oliver_ ... perry.htmlkarolk pisze:jakiego typu pędniki?
Dont dream on...Anonymous pisze: to mielibyśmy rocznie ok. 22mln$ czyli 80-90mln PLN. I moglibyśmy przeznaczyć to na budowe Gawronów (nie jednego ale więcej) - pięniądze wydane w polskich stoczniach i zakładach, praca dla naszych obywateli, nowe technologiei itd. A i okręty nowocześniejsze i bardziej dostosowane do naszych potrzeb.
A Belgowie chcą przejąć od Brytyjczyków fregaty typu 23 lub od Holendrów fregaty typu M.crolick pisze:Swoja droga Bulgarzy kupuja od Belgow fregate typu Wielingen [F912 Wandelaar] - http://fow.pl/forum/viewtopic.php?t=1358 a od Dunczykow o.p. typu Kobben [HDMS Tumleren]
Ja się nie pytam, ja delikatnie sugeruję poprawienie błędu Poszukiwaczowi. Już poprawił, więc mój post pozostał bezsensowny.Darth Stalin pisze:Ano Rumuni. DOstali od RN dwie fregaty typu 22, z których jedna nosi tradycyjną nazwę Regele Ferdinand IIRC.Ksenofont pisze:Rumuni?