Weto do ustawy, choć wcale mnie nie dziwi. Uzasadnienie typu ujęte w projektach, że i tak obejmuje w znakomitej większości obszary, do których nie ma dostępu dla człowieka, nawet leminga skręca! Kto wpadł na pomysł pisania takich bzdur, to ewidentne kuszenie prezydenta do weta! Przyjaciel parku krajobrazowego tego nie wydumał...
A prezydent zachowal się stosownie do poziomu głupoty piszących. Nie mam w tym wypadku do niego żadnej pretensji, tak należało zrobić.
Park Krajobrazowy Doliny Dolnej Odry
Moderator: nicpon
Park Krajobrazowy Doliny Dolnej Odry
Użytkownik nieaktywny, ale gadatliwy.
Park Krajobrazowy Doliny Dolnej Odry
Dodano po 52 sekundach:
tom pisze: ↑2025-11-10, 11:04 Myślę, karol, ze oni po prostu liczą na to, że skoro Nawrocki nie ma jeszcze tak dużego doświadczenia i w wielu sprawach według ich mniemania będzie "głupi", to podpisze i takie rzeczy, których podpisać nie należy.
Testują go. Tak jak w tym znanym serialu "Dom" testowali na budowach Bronka Talara zwyczajni jego robotnicy, podsuwając do podpisu plany różnych rzeczy, podejrzewając, że nie umie ich "czytać" i się w tym rozeznać.
Park Krajobrazowy Doliny Dolnej Odry
Mistrzowie Platformiani powołali park krajobrazowy dolnej Odry tylko i wyłącznie po to aby aby ograniczyć ,żeglugę na Odrze innego powodu tam nie ma jest to krecia robota na tzw obce zlecenie od towarzyszy po drugiej stronie Odry . Są to te same środowiska , które są przeciwne rozbudowie portu w Świnoujściu . Konia z rzędem temu kto wyjaśni mi w jakim celu PO jest przeciwna ,żegludze na Odrze ,gdzie jednocześnie podjęli oni decyzję o rozbudowie portu w Świnoujściu poprzez budowę nowego portu Pomerania , który to będzie miał 185 hektarów i będzie on znacznie większy od tego , który był zaplanowany za PiS-u mowa o terminalu kontenerowym . W takim wypadku idealnie Odra nadawała by się do przewozu min. tych 2 milionów sztuk kontenerów i nie tylko jakie mają być przeładowywane w nowym porcie Pomerania . Jest to ciekawy przykład zakłamania lub oszustwa ponieważ Platforma negowała te inwestycje za rządów PiS-u nazywając to gigantomanią tutaj na tym forum zagorzałym przeciwnikiem terminala kontenerowego w Świnoujściu był nie kto inny jak Tadeusz Klimczyk , który atakował PiS za forsowanie budowy terminala kontenerowego w Świnoujściu jako PiS-owską fanaberię ale teraz gdy jego towarzysze Platformiani planują budowę tam jeszcze większego portu to wszystko jest cacy , tak zafałszowany mistrzu teraz to jest cacy .
-
Tadeusz Klimczyk
- Posty: 1366
- Rejestracja: 2004-04-05, 09:06
- Lokalizacja: Sopot
Park Krajobrazowy Doliny Dolnej Odry
Co tak skromnie ? A czemu nie 10 milionów ?
Piotr S. pisze: ↑ tutaj na tym forum zagorzałym przeciwnikiem terminala kontenerowego w Świnoujściu był nie kto inny jak Tadeusz Klimczyk , który atakował PiS za forsowanie budowy terminala kontenerowego w Świnoujściu jako PiS-owską fanaberię ale teraz gdy jego towarzysze Platformiani planują budowę tam jeszcze większego portu to wszystko jest cacy , tak zafałszowany mistrzu teraz to jest cacy .
Bo ja ekonomiczny matołku od 30 lat żyję z wożenia kontenerów po świecie. I jak każdy w swojej zawodowej branży - mam lepszą orientację o co w tym wszystkim chodzi. Nic specjalnego - jak się coś robi tyle lat, to się do takiego stanu zawsze dochodzi. I nadal nie rozumiem jakiemu ekonomicznemu celowi miałby służyć duży terminal kontenerowy w Świnoujściu. Podobnie jak nie rozumiałem czemu ma służyć Kanał Pisueski. I jak widzisz przewidziałem, że niczemu oprócz tego, że Prezes chciał "tym Misiem otworzyć oczy niedowiarkom". Mocno podejrzewam, że podobnie jest z terminalem a także z kolejnym cudem infrastruktury - czyli CPK. Wszystkie te trzy inwestycje łączy jedno - wdrożono je bez jakiegokolwiek studium opłacalności. Czyli profesjonalnej, niezależnej analizy, bez której żaden prywatny kapitał nie ruszy nawet palcem. Ale pieniądze daje państwo czyli NIKT, więc zamiast analiz mamy akty strzeliste polityków ( z każdej opcji), usłużnych lub niekompetentnych dziennikarzy, opinie kadry naukawej z dziedzin pokrewnych logistyce oraz ekspertów Ośrodka Studiów Wschodnich. Oraz stado internetowej bałwanerii powtarzającej za tym towarzystwem to, co im podpowiadają ich własne sympatie polityczne. Lub infantylne wyobrażenia o tym, że Odrą płyną 2 miliony kontenerów a Okęcie ściągnie masę ładunkową z rejonu "Blue Banana".
Park Krajobrazowy Doliny Dolnej Odry
Powiedz to tym którzy dziś są u władzy wszak to twoje PO-lityczne poletko ale tutaj jak zwykle w takich sytuacjach panuje amnezja łatwo było walić w PiS który planował inwestycję podczas gdy aktualnie platformiani towarzysze w gigantomanii portem Pomerania przebili projekt PiS-u aż nadto i to o niebo w takim wypadku warto by było włączyć hamulce PO-prawności politycznej krytykując innych . W powyższych przypadkach rozumiem ,że matołkami ekonomicznymi są ci którzy aktualnie są u władzy ale jakoś ciężko ci wydobyć konkretne osoby czy partię , która za tym stoi skąd ta ostrożność przed krytyką danych osób lub partii czyż by ukryte koneksje i strach przed ich utratą . Przypomnę tobie ,że jest również kanał PO-lszewicki zbudowany na jezioro Jamno za , który to państwo również dało pieniądze i co ? są jakieś różnice a jakże są bo wyszła z tego afera . Co do twoich przewidywań to poczekaj do zakończenia budowy całej inwestycji na przekopie bo znowu się ustawiasz w roli recenzenta, gdzie za jakiś czas przyjdzie tobie się zderzyć z weryfikacją własnych poglądów , które to zakończą się w ekonomicznej oślej ławce .Tadeusz Klimczyk pisze: ↑Co tak skromnie ? A czemu nie 10 milionów ?
Piotr S. pisze: ↑ tutaj na tym forum zagorzałym przeciwnikiem terminala kontenerowego w Świnoujściu był nie kto inny jak Tadeusz Klimczyk , który atakował PiS za forsowanie budowy terminala kontenerowego w Świnoujściu jako PiS-owską fanaberię ale teraz gdy jego towarzysze Platformiani planują budowę tam jeszcze większego portu to wszystko jest cacy , tak zafałszowany mistrzu teraz to jest cacy .
Bo ja ekonomiczny matołku od 30 lat żyję z wożenia kontenerów po świecie. I jak każdy w swojej zawodowej branży - mam lepszą orientację o co w tym wszystkim chodzi. Nic specjalnego - jak się coś robi tyle lat, to się do takiego stanu zawsze dochodzi. I nadal nie rozumiem jakiemu ekonomicznemu celowi miałby służyć duży terminal kontenerowy w Świnoujściu. Podobnie jak nie rozumiałem czemu ma służyć Kanał Pisueski. I jak widzisz przewidziałem, że niczemu oprócz tego, że Prezes chciał "tym Misiem otworzyć oczy niedowiarkom". Mocno podejrzewam, że podobnie jest z terminalem a także z kolejnym cudem infrastruktury - czyli CPK. Wszystkie te trzy inwestycje łączy jedno - wdrożono je bez jakiegokolwiek studium opłacalności. Czyli profesjonalnej, niezależnej analizy, bez której żaden prywatny kapitał nie ruszy nawet palcem. Ale pieniądze daje państwo czyli NIKT, więc zamiast analiz mamy akty strzeliste polityków ( z każdej opcji), usłużnych lub niekompetentnych dziennikarzy, opinie kadry naukawej z dziedzin pokrewnych logistyce oraz ekspertów Ośrodka Studiów Wschodnich. Oraz stado internetowej bałwanerii powtarzającej za tym towarzystwem to, co im podpowiadają ich własne sympatie polityczne. Lub infantylne wyobrażenia o tym, że Odrą płyną 2 miliony kontenerów a Okęcie ściągnie masę ładunkową z rejonu "Blue Banana".