Lion

Okręty Wojenne lat 1905-1945

Moderatorzy: crolick, Marmik

Awatar użytkownika
Maciej3
Posty: 4916
Rejestracja: 2008-05-16, 11:36

Post autor: Maciej3 »

I owszem, to bardzo poważna modernizacja. Coś więcej niż tylko wymiana kotłów, co samo w sobie jest dość zajmujące.
Tak dałem mu 16x114 bez zdejmowania dział 152 :)
Wyporność całości wzrosła o jakieś tysiąc ton
Historia jest najlepszą nauczycielką życia, bo
Jeszcze nigdy, nikogo, niczego nie nauczyła.
Awatar użytkownika
Peperon
Posty: 6623
Rejestracja: 2010-11-05, 14:52
Lokalizacja: z Krakowa

Post autor: Peperon »

A rozważałeś wymianę 16x152 na 24x133 ? Wzrost wyporności byłby mniejszy lub można by było dorzucić coś jeszcze więcej. Pomijam w tym momencie modernizację na maxa, bo to wymagałoby postawienia okrętu w stoczni na dobrych parę lat. Ale wtedy nowa maszynownia, bulgesy, artyleria uniwersalna i wzmocnione opancerzenie pokładów. Do tego nowa nadbudowa dziobowa, SKO itp. :lol: O nowych parametrach wolę nawet nie myśleć :D
Ludzkość dzieli się na trzy części.
Żywych, zmarłych i tych co na morzu.
Awatar użytkownika
Maciej3
Posty: 4916
Rejestracja: 2008-05-16, 11:36

Post autor: Maciej3 »

Odpowiedź zamieszczę tu
http://fow.aplus.pl/forum/viewtopic.php?t=5427
bo pasuje idealnie.
W sumie poprzedni post też mógłby się tam znaleźć.
Historia jest najlepszą nauczycielką życia, bo
Jeszcze nigdy, nikogo, niczego nie nauczyła.
Awatar użytkownika
Peperon
Posty: 6623
Rejestracja: 2010-11-05, 14:52
Lokalizacja: z Krakowa

Post autor: Peperon »

I tam dałem Ci odpowiedź, a raczej jeszcze jedną propozycję :lol:
Ludzkość dzieli się na trzy części.
Żywych, zmarłych i tych co na morzu.
ODPOWIEDZ