: 2010-03-08, 18:52
Eee nie do końca. Chodziło mi o różnice w odporności na uderzenia płyt i ich odpowiednika tej samej grubości a nie masy.
A co do różnicy mas. Nity wchodzą w dziury więc zostaje różnica mas łbów. No to bez przesady z ta różnicą mas.
Kadłub nitowany miał łączone blachy na zakładkę i/lub nakładane "łaty" na łączenia a spawany czasem miał łączenia na styk - stad duża różnica mas. Ale kanapka? Przecież wystarczy przebić w wielu miejscach i tyle. Poszczególne warstwy i tak składają się z wielu płyt. Łączenia ich nie muszą być w tym samym miejscu wiec łat nie trzeba dawać.
A zresztą pokłady pancerne to różnie miewały z ta szczelnością. Zarówno North Carolina jak i Prince of Wales ciekły przez pancerz
A co do różnicy mas. Nity wchodzą w dziury więc zostaje różnica mas łbów. No to bez przesady z ta różnicą mas.
Kadłub nitowany miał łączone blachy na zakładkę i/lub nakładane "łaty" na łączenia a spawany czasem miał łączenia na styk - stad duża różnica mas. Ale kanapka? Przecież wystarczy przebić w wielu miejscach i tyle. Poszczególne warstwy i tak składają się z wielu płyt. Łączenia ich nie muszą być w tym samym miejscu wiec łat nie trzeba dawać.
A zresztą pokłady pancerne to różnie miewały z ta szczelnością. Zarówno North Carolina jak i Prince of Wales ciekły przez pancerz