: 2005-05-13, 14:16
not allowed, i dziwi się wtedy, że nikt go nie loobi 

A wiesz skad sa wartości 3 i 9 stopni?W. K. pisze:Zapewne go częściowo kontrbalastowali.
Kolejne źródło, tym razem wprost od miłośnika "Bismarcka", któremu na pewno nie w smak go krzywdzić:
"As a result of these hits, the top speed of the Bismarck was reduced to 28 knots. The battleship was 3º down by the bow and had a 9º list to port. Because of this, the blades tips of the starboard propeller were out of the water at times. Therefore the starboard void tanks in sections II and III were flooded to reduce the bow trim and list."
Autor: Jose M. Rico
http://www.kbismarck.com/operheini.html
Także (zapewne) znajdziemy to w jego książce (nie wiem, nie posiadam):
"The battleship Bismarck"
http://www.kbismarck.com/books/bsbook.html
Karol, nie rozumiesz, ze nie da sie hotlinkować zdjęć z tego serwisu?Anonymous pisze:http://www.kbismarck.com/bismarck66.jpg
chciałem tylko powiedzieć, że widać, że Niemcy robią zwrot w lewo
No to kłóć się z wszystkimi autorami - droga wolna.CIA pisze:A wiesz skad sa wartości 3 i 9 stopni?W. K. pisze:Zapewne go częściowo kontrbalastowali.
Kolejne źródło, tym razem wprost od miłośnika "Bismarcka", któremu na pewno nie w smak go krzywdzić:
"As a result of these hits, the top speed of the Bismarck was reduced to 28 knots. The battleship was 3º down by the bow and had a 9º list to port. Because of this, the blades tips of the starboard propeller were out of the water at times. Therefore the starboard void tanks in sections II and III were flooded to reduce the bow trim and list."
Autor: Jose M. Rico
http://www.kbismarck.com/operheini.html
Także (zapewne) znajdziemy to w jego książce (nie wiem, nie posiadam):
"The battleship Bismarck"
http://www.kbismarck.com/books/bsbook.html
Z Mullenheima...
A wiesz ile jest błędów u Mullenheima?
a jak ja powiem, ze widac ze niemcy robia zwrot w prawoAnonymous pisze:http://www.kbismarck.com/bismarck66.jpg
chciałem tylko powiedzieć, że widać, że Niemcy robią zwrot w lewo
Ile wynosi ten przechył?karolk pisze:nicpon, upierasz się! jest przechył okrętu, czy mam jeszcze kursywą napisać, ale równie dobrze może on wynikać ze zwrotu, a to już inna sprawa (oceane też falował, a kierunek fali najnaturalniejszy jest z boku)
Dobra zostawmy sprawę 9 stopni...W. K. pisze:Reasumując.
Zdaniem CIA i Nicponia nikt się nie zna na temacie:
- Świadkowie się nie znają.
- Garzke i Dulin się nie znają.
- Jose M. Rico się nie zna.
- Skwiot się nie zna.
- Flisowski się nie zna.
Znają się tylko CIA i Nicpoń nie mając jednak dziennika zdarzeń z "Bismarcka", ani pomiarów z przechyłomierza. Tylko tą niezawodną "dedukcję.
Tym oto miłym akcentem na razie kończę "owocne" debaty i udaję się na odpoczynek, by spędzić ten piękny weekend z dala od monitora.
Czołem!
Wiesz co ... taka cyniczność wypowiedzi raczej nie przynosi nic dobrego...W. K. pisze:Aha, zapomniałem dodać:
- Wszyscy inni autorzy są głupi, bo korzystają z tych źródeł, a nie z wypowiedzi CIA i Nicponia, którzy to przecież są powszechnie na świecie znani i ich zdanie ma funkcję racji ostatecznej
wcale nie, bo wężykiemnicpon pisze:a jak ja powiem, ze widac ze niemcy robia zwrot w prawoAnonymous pisze:http://www.kbismarck.com/bismarck66.jpg
chciałem tylko powiedzieć, że widać, że Niemcy robią zwrot w lewo
to co Ty na to?![]()
statystycznie wyjdzie, ze ida prosto...
Wszystko zależy jednak od jego inteligencji co wybierzeW. K. pisze:Każdy autor ma prawo wyboru.
Koniec kropka.
Czołem!