Nie wiem, czy szanowni koledzy zauważyli, że na stronie:
http://dziennikzbrojny.pl/artykuly/art, ... tualizacja pojawił się nowy stan realizacji PMT. "Plus", że teraz jest w pdf i można go łatwo zachować dla porównania

... no i to by było tyle plusów, bo dalej jest już treść
Ślązak - 2017: próby w morzu II kw.; 2018: zakończenie BUDOWY II kw.
Kormoran II - 2017: zakończenie BUDOWY/PR I kw. (do 31.03) 2017-2021: BUDOWA kolejnych dwóch okrętów - tutaj mamy przyspieszenie zakończenia programu o rok.
M + C - 2017: Nowy przetarg; 2021-2026: zakończenie BUDOWY 3 okrętów - duże opóźnienie, bo o 4 (M) i 2 (C) lata; oczywiście można zadać pytanie, czy poprzedni plan był realny...
Orka - 2018: UMOWA; 2024-2026: zakończenie BUDOWY 3 okrętów - tu niby bez zmian...
Z pozostałych okrętów, to umowa na holowniki przesunęła się z III na IV kwartał b.r, ale zakończenie budowy pozostało b.z. - 2021, Supply - przesunął się o 2 lata i znikła opcja na drugi okręt.
Poza tym niektóre programy wykazują "brak aktualnych informacji", co może wskazywać na ich zawieszenie, bądź nawet planowane anulowanie, a chodzi np o:
- Morskie samoloty patrolowe zdolne do zwalczania okrętów podwodnych i nawodnych Rybitwa
- Remont fregaty rakietowej ORP Gen. K. Pułaski
- System ochrony sił morskich w portach Ostryga
- Transhol
Chyba jednak najważniejszy dla MW, choć z nią bezpośrednio nie związany jest program
Wisła - bo ile zostanie po nim kasy, tyle będzie pozostałego sprzętu, w tym okrętów. W PMT jest: 2017: UMOWA II kw., ale słyszymy, że ma być jeszcze w tym roku, co też pośrednio wskazuje, żeby się do tego PMT za bardzo nie przywiązywać
