
Flotylla Rzeczna 1939
Re: Flotylla Rzeczna 1939
Bardzo dziękuję Panu
Super zdjęcie .

Re: Flotylla Rzeczna 1939
To nie sa zadne nasze kutry,ssebitro pisze:Panowie to nasze kutry u sowietów ? Dwie z tych fotek nie widziałem wcześniej...
Rosyjskie budowy Amerykanskiej.
Re: Flotylla Rzeczna 1939
Masz rację . Tyle że często są mylnie przedstawiane jako nasze.
Re: Flotylla Rzeczna 1939
Tak mi coś w nich nie pasowało, ale kompletnie mnie zaskoczyłeś że amerykańskieAvM pisze:To nie sa zadne nasze kutry,
Rosyjskie budowy Amerykanskiej.

Macie coś więcej, skąd się wzieły u sowietów, jaki to typ/klasa/rodzaj ???
Re: Flotylla Rzeczna 1939
Nawet modeliki mozna kupic 


Ostatnio zmieniony 2014-09-24, 23:21 przez AvM, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Flotylla Rzeczna 1939
O firmie z Salem, Ohio
As early as 1872 decorative cornices, vases, busts and metal statuary were made in Salem by Kittredge, Clark & Co., which firm laid the foundation for the large business in later years of the W. H. Mullins Co. The business was carried on until 1882 and at that time W. H. Mullins of Salem, purchased an interest and the firm name became Bakewell & Mullins. Mr. Mullins bought out his partner in 1890 and continued the business in his own name, entering almost exclusively into the manufacture of statuary. Later the lines of manufacture were extended to include sheet metal architectural ornaments, boats and launches. In 1905 the company was incorporated as The W. H. Mullins Co. Later the motor boat and canoe business became a small part of this company's output as it entered into the steel stamping business on a larger scale, producing automobile bodies, fenders and other parts. The name of the company was changed to the Mullins Body Corporation in 1922 and W. H. Mullins retired as active head, becoming chairman of the board of directors as C. C. Gibson, long secretary of the company, succeeded him as president. In 1926 this company had the largest manufacturing plant in Salem, employing 1,200 men in the manufacture of bodies and parts for about 16 automobiles.
As early as 1872 decorative cornices, vases, busts and metal statuary were made in Salem by Kittredge, Clark & Co., which firm laid the foundation for the large business in later years of the W. H. Mullins Co. The business was carried on until 1882 and at that time W. H. Mullins of Salem, purchased an interest and the firm name became Bakewell & Mullins. Mr. Mullins bought out his partner in 1890 and continued the business in his own name, entering almost exclusively into the manufacture of statuary. Later the lines of manufacture were extended to include sheet metal architectural ornaments, boats and launches. In 1905 the company was incorporated as The W. H. Mullins Co. Later the motor boat and canoe business became a small part of this company's output as it entered into the steel stamping business on a larger scale, producing automobile bodies, fenders and other parts. The name of the company was changed to the Mullins Body Corporation in 1922 and W. H. Mullins retired as active head, becoming chairman of the board of directors as C. C. Gibson, long secretary of the company, succeeded him as president. In 1926 this company had the largest manufacturing plant in Salem, employing 1,200 men in the manufacture of bodies and parts for about 16 automobiles.
Re: Flotylla Rzeczna 1939
Wracając do tej nowej fotki CKU Nieuchytny
Tak sobie analizuję to zdjęcie i dwie rzeczy mnie bardzo zastanowiły.
Odkryta wieża od góry z działem 40 mm
Nie symetrycznie ustawiony maszt.
Co wy o tym sądzicie ?
Tak sobie analizuję to zdjęcie i dwie rzeczy mnie bardzo zastanowiły.
Odkryta wieża od góry z działem 40 mm
Nie symetrycznie ustawiony maszt.
Co wy o tym sądzicie ?
Re: Flotylla Rzeczna 1939
Odpowiedziałem już na Konradusie. Dodam tylko , że maszt miał tak ustawiony od początku co widać na fotce zrobionej w Modlinie przed wodowaniem.
Re: Flotylla Rzeczna 1939
Tak wiem , ale na modelach i na rysunkach jest ustawiony inaczej więc chyba należałoby je skorygować .
A z tym stropem to może coś będziemy więcej wiedzieć po 2 X
A z tym stropem to może coś będziemy więcej wiedzieć po 2 X
Ostatnio zmieniony 2014-09-26, 19:44 przez p11c, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Flotylla Rzeczna 1939
A co będzie po 2 X ?
Re: Flotylla Rzeczna 1939
Nr. 45 WLU z CKU Nieuchwytny 
No numerek sie pojawił i same kontrowersje
echh
Na początek Nieuchwytny :
1. O wieży URSUS już nie ma co wspominać ( porażka
wiem, że to było dziesiątki razy wałkowane , ale nijak ma się wieża z T5 do wieży ze zdjęć Nieuchwytnego i do rysunków stoczniowych oraz do opisu w tekście , inne jarzmo, inna wysokość działa, inne skosy, inne klapy, inne zastosowanie )
2. miał szalupę czy nie miał ?
3. Co to za kabestany na pokładzie ? bo niestety zgłupiałem
4. Czy w 39 r wieża 40 mm miała daszek czy nie ? Wdaje się , ze miała ale inną budowę niż na rysunkach
5. co to znaczy typowa wieża URSUS z podwójnym nkm-em 13,2 mm ? ( str. 18 ?
6. czy wszystkie jednostki rzeczne miały na wyposażeniu karabiny ręczne ?
7. Czy Nieuchwytny miał barierki czy nie ?
Zastanawia mnie też mocno sprawa nazwy ŚCIGACZ RZECZNY KU-30 . We wszelkich dokumentach jest określenie Kuter Uzbrojony KU-30. Ścigaczami nazywano chyba mniejsze jednostki , albo może tak nazywano ten kuter tyle ,że nie w dokumentach oficjalnych .
No numerek sie pojawił i same kontrowersje

Na początek Nieuchwytny :
1. O wieży URSUS już nie ma co wspominać ( porażka

2. miał szalupę czy nie miał ?
3. Co to za kabestany na pokładzie ? bo niestety zgłupiałem

4. Czy w 39 r wieża 40 mm miała daszek czy nie ? Wdaje się , ze miała ale inną budowę niż na rysunkach
5. co to znaczy typowa wieża URSUS z podwójnym nkm-em 13,2 mm ? ( str. 18 ?
6. czy wszystkie jednostki rzeczne miały na wyposażeniu karabiny ręczne ?
7. Czy Nieuchwytny miał barierki czy nie ?
Zastanawia mnie też mocno sprawa nazwy ŚCIGACZ RZECZNY KU-30 . We wszelkich dokumentach jest określenie Kuter Uzbrojony KU-30. Ścigaczami nazywano chyba mniejsze jednostki , albo może tak nazywano ten kuter tyle ,że nie w dokumentach oficjalnych .

- Załączniki
-
- poprawka.JPG (125.49 KiB) Przejrzano 8712 razy
Re: Flotylla Rzeczna 1939
Czy widzieliście te piękne orły na jednostkach wpywających do Modlina w T.46 WLU ?
Wpywa tam holownik Neptun wraz z 2 mniejszymi jednostkami , wszystkie maja orły w tarczy zamiast nazwy czy numeru. Całośc podpisana jest jako monitor
Wpywa tam holownik Neptun wraz z 2 mniejszymi jednostkami , wszystkie maja orły w tarczy zamiast nazwy czy numeru. Całośc podpisana jest jako monitor

Re: Flotylla Rzeczna 1939
Jest coś w tych WLU , coś czego do tej pory nie można było znależdz, chodzi mi o zdjęcia i oryginalne plany, a nie rysunki "z głowy" ???