: 2004-04-14, 15:13
Warship Discussion Board
https://www.fow.pl/forum/
Pancernik obrony wybrzeża tez jest pancernikiem,jareksk pisze:Pancernik obrony wybrzeża tez jest pancernikiem, zaś wszystkie niemieckie krążowniki liniowe miały kaliber 280, zaś brytyjskie nawet 380, zaś "pancerniki" (celowo piszę w cudzysłowiu - ma to związek z klasyfikacją) kaliber też od 280 - również niemieckie. Historia klasy pancrenika nie zaczęła się bowiem w latach 30-tych XX wieku, a znacznie wcześniej o czym technikom warto przypomnieć
No, Karol twierdzil kiedys, ze nala tu sie nie pojawi...Gall Anonim pisze:To jak wytlumaczysz strefe bezpieczenstwa Iowa wzgledem pociskow kal. 406 mm modelu Mk-8 ? Krazowniki liniowe mialy strefe bezpieczenstwa przeciw takim kalibrom ? Wiesz co to jest ? {cos x / cos (x+y)}^2×nSmokEustachy pisze:Po pierwsze Iowa to krazownik liniowy, a nie pancernik.Chłopiec z Placu Broni pisze:Ja chcem tyko podpowiedzieć z budki suflera, że temacik brzmiał EUROPEJSKI pancernik.
Jeśli natomiast porównać Vangu i Iowa to temacik rozszerza się na najlepszy światowy pancerniczek.
I tu porównanie wypada na korzyść Jankii niestety.
Wesołych świąt Wielkanocnych życzę Wszystkim .
Pancernikiem jest nazywana z megalomanii.
Porownaj :
South Dakote /I/- Iowa
uzbrojenie-blachy-predkosc
12x406-406-23 - 9x406-310-33
Nie wiesz, bo jestes najwiekszym debilem okretowym w naszym kraju, a moze nawet na swiecie - kto to wie...
To mowilem ja, Gall Anonim
Owszem - Mea Culpa. Zamiast "pancernik" powinienem pisac "okret liniowy"- "krazownik liniowy"jareksk pisze:Pancernik obrony wybrzeża tez jest pancernikiem, zaś wszystkie niemieckie krążowniki liniowe miały kaliber 280, zaś brytyjskie nawet 380, zaś "pancerniki" (celowo piszę w cudzysłowiu - ma to związek z klasyfikacją) kaliber też od 280 - również niemieckie. Historia klasy pancrenika nie zaczęła się bowiem w latach 30-tych XX wieku, a znacznie wcześniej o czym technikom warto przypomnieć
Popros tego Nale, zeby policzyl taka sama strefe 406mm i porownal efekty.karol pisze:cieniutka? e to chyba nie nala... zapytam go zresztą przy najbliższej okazji, jak go szczapię w necie
Zeby 406 mm pancerz wychylic o kat 19 stopni potrzebny bylby kadlub o wypornosci jakies 65.000 t. przy predkosci 26 w. Czyli de facto Yamato...SmokEustachy pisze:Popros tego Nale, zeby oliczyl taka sama strefe 406mm i porownal efekty.karol pisze:cieniutka? e to chyba nie nala... zapytam go zresztą przy najbliższej okazji, jak go szczapię w necie
Pozatym ta strefa byla za krotka, pare bombek w rufe/dziob i pozamiatane.
Wez tez pod uwage, ze trafienie byle czym powoduje uszkodzenie poszycia Iowki i utrata predkosci.karol pisze:e tam jarek,normalna sprawa, jest wiedza i jest niewiedza, jest Eustachy, który lubi wywalać kontrowersyjne tematy, jest też nala, który lubi go zwalczać, normalna sprawa. Sam pancerz Iowa zostawiony sam sobie, bez tego całego wysublimowanego systemu torpocisku+decapping+jakośćstalimodAiB+betonrzekomodwucalowy jest odpowiednikiem 341 milimetrów przy strzale na wprost w burtę, natomiast gdy zaczyna się dystans, a co za tym idzie kąt padania i opory fizyczne, z całki wynika, że strefa bezpieczeństwa pancernika Iowa jest całkiem, całkiem, a pancerz odpowiada niemal półmetrowej wartwie opancerzenia czemu Eustachy wytrwale od paru lat zaprzecza, tak pokrótce jarekjareksk pisze:A zrobiło się tak ciekawie. Poczułem się jak w szkole. Nic, a nic nie rozumiem. Karol ! Wytłumacz , może Ty coś rozumiesz. To za mądre forum. Poddaje się !!!
Jak pocisk uszkodzi poszycie, to:Nala pisze:Jakie rykoszety ? Jaka utrata predkosci ?
A austro-węgierskie t. Habsuburg to nawet 240 mm.jareksk pisze:Pancernik obrony wybrzeża tez jest pancernikiem, zaś wszystkie niemieckie krążowniki liniowe miały kaliber 280, zaś brytyjskie nawet 380, zaś "pancerniki" (celowo piszę w cudzysłowiu - ma to związek z klasyfikacją) kaliber też od 280 - również niemieckie. Historia klasy pancrenika nie zaczęła się bowiem w latach 30-tych XX wieku, a znacznie wcześniej o czym technikom warto przypomnieć