Re: NC vs Tirpitz
: 2016-01-19, 09:33
Tak sobie pomyślałem, że spalanie w kg/KM/h dla danej prędkości jest jednak nieco mylące.
Aktualna prędkość zależy od wyporności, stanu kadłuba, wydajności śrub itd. Daje to nieco mylące wyniki.
Zrobiłem więc graf spalania dla mocy. I tyle. Nie interesuje mnie co się z tą mocą dzieje. Czy idzie na popychanie okrętu, czy na produkcję pary podczas kawitacji, jak bardzo rozpędzi okręt, jakie są opory ruchu, nic. Po prostu - spalanie na godzinę dla danej mocy.
Oj kanclerz nieco podupadł.
Nadal bardzo proszę o zależność moc/prędkość dla North Caroliny i South Dakoty, bardzo bym chciał dorobić te dwie krzywe. Bez tych danych nie mogę.

Aktualna prędkość zależy od wyporności, stanu kadłuba, wydajności śrub itd. Daje to nieco mylące wyniki.
Zrobiłem więc graf spalania dla mocy. I tyle. Nie interesuje mnie co się z tą mocą dzieje. Czy idzie na popychanie okrętu, czy na produkcję pary podczas kawitacji, jak bardzo rozpędzi okręt, jakie są opory ruchu, nic. Po prostu - spalanie na godzinę dla danej mocy.
Oj kanclerz nieco podupadł.
Nadal bardzo proszę o zależność moc/prędkość dla North Caroliny i South Dakoty, bardzo bym chciał dorobić te dwie krzywe. Bez tych danych nie mogę.
