Großes Torpedoboot Design 1918M Divisionstorpedoboot (Division torpedo boat)
- V170 – V175 - Vulcan Stettin, 1918/---/--- (Złom. w stoczni w 1-ej fazie budowy)
- V176 – V177- Vulcan Stettin, 1918/---/--- (Nigdy nie zaczęte)
- S178 - Vulcan Stettin, 1918/1919/1920 (Sprzedany w 1919, ukończony jako żaglowiec Franziska Kiemme. sprzedany do Brazylii w 1926 („Captain Alfreso Kling II”, później „Kapitän”, „Ajuricaba” , „Gonza”. Złom. po 1935)
- S179 - Vulcan Stettin, 1918/1919/06.1919 (Sprzedany w 1919, ukończony jako żaglowiec Georg Kimme. Od 1927 “Anneliese Rathjen”. W 1928 sprzedany do Francji „Zazpiakbat”. W 1944 zdobyty przez Nm., zatop. 21.08.1944.)
- S180 – S185 - Vulcan Stettin, 1918/---/--- (Złom. w stoczni)
- H186 Howaldtswerke Kiel, 1918/1919/1921 (Sprzedany w 1919, ukończony jako transportowiec Hansdorf w 1921. Od 1924 “Dietrich Bohnekamp”, sprzedany do Brazylii w 1928 („Perynas II”), Rozbity w sztormie 28.11.1935)
- H187 Howaldtswerke Kiel, 1918/1919/1921 (Sprzedany w 1919, ukończony jako transportowiec Hoisdorf w 1921. Od 1924 “ Hermann Bohnekamp”, sprzedany do Brazylii w 1928 („Perynas ”), Rozbity 22.04.1933)
- H188 – H202 Howaldtswerke Kiel, 1918/---/--- (Złom. w stoczni)
- 21 następnych jednostek zamówionych w 1918
1523-1563 t = ok. 1268 ts; 86,0 - 91,0/92,5-93,4/9,10/3,60 - 3,70 m; 117 os
2/2x turbiny (Schichau, AEG-Vulcan lub Germania); 34000-38000 KM
35w; 1850-2000 Mm/20w 4x150/L45 (S178-S185); 4x105/L45 (pozostałe); 4 km; 6 rt500, 40 min
Großes Torpedoboot Design 1916 Zerstörer (Destroyer)
- S113 Schichau Elbing, 1916/01.1918/08.1919 (Przekazany Francji 23.05.1920 – “Amiral Sénès”. W sł. do 1936, Zatopiony jako cel 19.07.1938)
- S114 Schichau Elbing, 1917/04.1918/--- (Got. w ok. 75 %, złom. w Bremerhaven w 1919)
- S115 Schichau Elbing, 1917/07.1918/--- (Got. w ok. 60 %, złom. w Bremerhaven w 1919)
- V116 Vulcan Stettin, 1916/03.1918/07.1918 (Przekazany Włochom 01.06.1920 – „Premuda”, W sł. do 01.01.1939, złom. w La Spezia)
- V117 Vulcan Stettin, 1917/05.1918/--- (Got. w ok. 75 %, złom. w Hamburg w 1921)
- V118 Vulcan Stettin, 1917/07.1918/--- (Got. w ok. 60 %, złom. w Hamburg w 1921)
- G119 Germaniawerft Kiel, 1916/10.1918/--- (Got. w ok. 90 %, złom. w Kilonii w 1921)
- G120 Germaniawerft Kiel, 1916/12.1920/--- (Got. w ok. 75 %, złom. w Kilonii w 1921)
- G121 Germaniawerft Kiel, 1916/---/--- (Got. w ok. 68 %, złom. w Kilonii w 1921)
- B122 Blohm & Voss Hamburg, 1916/10.1917/--- (Got. w ok. 60 %, złom. w Kilonii w 1921)
- B123 Blohm & Voss Hamburg, 1916/10.1918/--- (Got. w ok. 45 %, złom. w Hamburg w 1921)
- B124 Blohm & Voss Hamburg, 1916/06.1919/--- (Got. w ok. 45 %, złom. w Hamburg w 1921)
2354-2415 t = ok. 1772 ts; 105,4 - 106,5/106,0 - 108,8/10,2 - 10,4/4,11 - 4,85 m; 176-188 os.
2/2x turbiny (Schichau, AEG-Vulcan, Marine lub Germania); 55300-56000 KM
34,5 - 36,9w; 2500 Mm/20w 4x 150/L45, 4km, 4 rt600; 40 min