Strona 2 z 2

: 2008-07-17, 18:19
autor: AvM
Jak widać ML 38 i ML 388 wymagają szczegółowego wyjaśnienia.
Marek skad tak dokladen infos ?[

: 2008-07-17, 18:31
autor: AvM
Typ – ML 1/ML 51
I. (Kan., 1915)
ML 38 (-> fr. „V 5”)
II. (Kan., 1915-16)
ML 114 – ML 117 (-> fr. „V 1 – V 4”)
Lenton & Colledge
Zamowione poprzez Canadian Vickers w Elco, Bayonne, USA
Byly wyslane w czesciach do Montrealu,. tu skladane i wysylane (po.4)
jako ladunek pokladowy.
Nie ma ich w spisach stoczniowych Canadian Vickers Ltd., Montreal

http://www.naval-history.net/WW1NavyBritishMLs.htm
ML.38, Conway lists her as transferred to French Navy, but this appears to be a misprint for ML.380 (Cn)
http://www.motorlaunchpatrol.net/constr ... uction.php

: 2008-09-16, 19:23
autor: Janusz Kluska
Czy ktoś wie jakie jednostki należały do patrolowców typu Gardon, którego przedstawicielem był także Lamproie? (dane z innego forum)
http://pages14-18.mesdiscussions.net/pa ... _424_1.htm

: 2008-09-16, 19:54
autor: Marek S.
Napedzane silnikiem wysokoprężnym:
Cigale
Cinquet
Coccinelle
Gardon
Goujon
Libellule

Napedzane maszyną parową:
Equille
Lamproie
Murene

: 2008-09-16, 21:01
autor: pothkan
Janusz Kluska pisze:Czy ktoś wie jakie jednostki należały do patrolowców typu Gardon, którego przedstawicielem był także Lamproie?
http://fow.aplus.pl/forum/viewtopic.php?t=2857&start=32