Strona 2 z 2
: 2006-08-08, 11:53
autor: Krzysztof
Alle.
L203 bliver døbt lørdag den 12/8 kl. 10:00.
Afsejlingen vil være den 16/8 som tidligere sagt, og planlagt tidspunkt for afsejling fra værftet er kl 17:30.
English
The naming ceremony for L203 will be at Saturday 12/8 at 10:00
The ship will leave the shipyard at the 16/8 at 17:30
Hilsen
Arne
: 2006-08-21, 10:22
autor: Adam
: 2006-09-18, 00:56
autor: Piotr S.
: 2006-09-20, 23:29
autor: virtualbob
Piotr S. pisze:Pare lat temu Nedllyod przygotował projekt kontenerowca Mallaca klas który swoimi parametrami mógł by spokojnie przechodzić przez Cieśnine Mallaka projektowana jednostka miała mieć możliwość zabierania 20 tyś TEU a długość kadłuba miała przekraczać 450 metrów także jeszcze pewna granica istnieje ,co do wyładunku to był by to specjalny basen w którym wyładunek i załadunek odbywał by się z obu burt statku jednocześnie
Dla przypomnienia Maersk Line w lutym tego roku kupił Nedlloyda...
Dodam tylko że oficjalnie w naszych korporacyjnych materiałach Emma Maersk ma pojemność 11000 TEU (w tym 1000 REEF).
: 2006-09-22, 14:35
autor: pothkan
Hmm... Trochę dużo toto. Głupie pytanie: czy aby nie za duże? Jak z naprężeniami na martwej fali, nie przełamie się?
: 2006-09-28, 13:30
autor: virtualbob
Przy tak dużej długości to chyba nie ma możliwości aby dziób lub rufa znalazły się niepodparte w powietrzu, w przestrzeni między falami.
Statek pływa już operacyjnie - 16 wrzesnia opuścił terminal Algeciras w Hiszpanii i udał się przez Kanał Suezki na Daleki Wschód (1 października zawija do Singapuru, a potem płynie do Japonii). Do Europy powróci na początku listopada wioząc kontenery także dla klientów z Polski.
: 2006-10-05, 10:52
autor: Piotr S.
Drugi statek z tej seri jest gotowy
http://www.portalmorski.pl/caly_artykul.php?ida=4128 osobiście się zastanawim czym odpowiedzą stocznie azjatyckie
: 2006-10-05, 11:02
autor: Adam
Nie tyle stocznie, a armatorzy, bo to oni statki zamawiają. CMA-CGM ma już zamówione w Hyundaiu zamówione z osiem sztuk podobnej wielkości kolosów.