Malbork (B-32/I) 1976: Summerbreeze (czy też Summer Breeze?)
Wicko (B-32/III) 1956: Ho Ping 35; 1967: Zhan Dou 35; 1985: He Ping 35
Śniardwy(B-32/III) 1957: Ho Ping 40 1967: Zhan Dou 40
Mamry (B-31/III) 1957: Ho Ping 41; 1967: Zhan Dou 41
Gardno (B-31/III) 1956: Ho Ping 42; 1967: Zhan Dou 42; 1986: He Ping 42
Jamno (B-31/III) 1956: Nan Hai 158; 19..: Hong Qi 158
Łebsko (B-31/III) 1957: Nan Hai 159; 19..: Hong Qi 159
Katowice (B-31/VI) 1979: Mamalou
Gniezno (B-32/VI) 1978: Tulum (czy też może Aztec?)
Sławno (B-32/VI)
Bielsko (B-32/VI)
Kalisz (B-32/VI) 1976: Elli; 1978: El Hag Abdalla
Tczew (B-32/VI) 1976: Efi
Cieszyn (B-32/VI)
Opole (B-32/VI) 1976: Kalliopi; 1979: Homer; 1981: Judith P.
Dla wszystkich statków - czy ktos zna ich daty rozpoczęcia, lub ewentualnie gdzie ich szukać...? statki sprzedane - czy znane są nazwy ich późniejszych armatorów?
Malbork - czy został zamówiony i odebrany przez PLO? książka "Polskie Linie oceaniczne w latach 1951-1978" nie wspomina o tym statku, a jego przejęcie przez PLO jest tylko tu: http://polskiestatki.inwestnet.com/ - czyżby pomyłka?
Cala seria B-32/III była tylko przejsciowo pod polską banderą, ale Miramar podaje iż częsć z nich przekazano Chińczykom w 1956 roku, tym czasem książka "Pod polską banderą" dla wszystkich podaje rok 1957....?
cała seria B-32/VI J. Miciński, J.Piwowoński i W. Fenrych podają w swoich książkach iż była to seria B-32/VII (??)
Gniezno to po sprzedaży brytyjski Tulum, czy kajmański Aztec?
Sławno i Cieszyn czy można ustalić w jakim okresie służyły Rolimpeksowi za magazyny?
Kalisz i Tczew Miramar podaje, iż zostały zwodowane jako (odpowiednio) Sewa i Sena - tak było (może jakies szczegóły?) czy tylko pomyłka Miramaru? Nota bene Kalisz (ale typu B-31) też podają że zwodowany pod nazwą Sewa..????
z góry dziękuję za wszelką pomoc
