Re: Statek Minowo-Gazowy MĄTWA
: 2016-11-02, 19:41
Nie neguje tego, trzeba by się dobrze zastanowić nad tym. Może analiza planów coś wniesie.
Warship Discussion Board
https://www.fow.pl/forum/
Nieśmiało przypomnę, że niedawno upierałeś się, że na Mątwę nie wejdzie 160 min. Okazało się, że mieszczą się tam spokojnie.p11c pisze:Co do napędu moje zdanie znacie. Do wszystkich zwolenników śruby po prostu mam pytanie. W jaki sposób chcecie rozmieścić w środku ten napęd. Nie wystarczy napisać, że jest śruba, ale konkretnie jak ma to wyglądać??
Wał bezpowierzny, czy na wierzchu ? Jak wielka ta śruba? Gdzie silnik? Konkretnie, wstawcie go do środka i narysujecie to.
Czepiłeś się tego wyrysowania...p11c pisze:Generalnie narysuj tego schemat, i śruby i magazynu. Nie pisz o tym tylko daj schemat. Bo papier wszystko przyjmie ale juz jak masz coś narysować to zaczynają się schody.
Nieptasznik pisze:Silnik widział bym troszkę wyżej, bo tu leży na blasze poszycia dennego.
Z kuchnią jest ten problem, że "w wejściu" pozostaje ok. 130-135 cm, bo znajduje się akurat nad najwyższym punktem wyprofilowania...ptasznik pisze:a i kuchni bym za bardzo nie przenosił.
Ale zauważasz tam korytarz?p11c pisze:Człowieki wsadziłeś do magazynu min
Przecież został. Na dziobie. Na reprodukcji w WLU jest wyraźnie opisany. Bądź uważny i konkretny, jeśli wymagasz tego od innych.p11c pisze:A Mątwa była początkowo minowo-gazowa wiec jakiś magazyn gazowy musi zostać.
Być może uczyniono to w czasie owej przebudowy. Być może jeszcze później. Być może nie uczyniono tego wcale. Nie ma na to żadnych znanych papierów.p11c pisze:Być może potem go zlikwidowano i została tylko minowa.
Na reprodukcji w WLU jest oficer + 7 podoficerów + 13 marynarzy. Razem 21 osób. Sporo jak na krypę bez napędu służącą jako magazyn.p11c pisze:Do tego zwiększona obsada załogi w stosunku do krypy.
Wał? Chyba tunel? Bądź uważny i konkretny, jeśli wymagasz tego od innych.p11c pisze:Wał bezpowietrzny za krótki
Napisałem wyraźnie: "Minimalny obszar..."p11c pisze:i za wąski.
Napisałem wyraźnie, że wszystko jest sprowadzone do jednej skali i dla śruby o maksymalnej średnicy (70 cm) wynikającej z katalogu silników Glennifer (zajrzałeś tam chociaż?).p11c pisze:Owszem tunel jest z T-5 ale Mątwa jest troszkę większa, więc i tunel musi być większy.