Super robota takie podumowanie.
Jak dla,mnei bardzo interesujaca jak ze prawie wychowalem sie na tych statkach.
Zastanawia mnie tylko jedno dlaczego Zegluga sprzedala Szafira a potem odkupila dwa po radzieckie katamarany?
Z powyzszego widze ze kazda z jednostek ma przypisane takie same silniki .z tego co pamietam na Szafirze byly albo slanbsze silniki albo agregaty z jakiejs mi nie znanej przyczyny ? Moze to byl powod sprzedazy Szarira?
Nawiazujac do tego co mnie sprowadzilo na to forum to przy okazji zapytam czy ktos dysponuje planami nakamaranow KP2 do celow modelarskich?
KATAMARANY PASAŻERSKIE typu KP2
KATAMARANY PASAŻERSKIE typu KP2
Silniki podałem w/g rejestrów PRS, tam wszystkie są takie same.
Waldek Danielewicz podawał inne dla prototypu czyli "Szmaragdu"
A potem był "boom żeglugowy"?
Waldek Danielewicz podawał inne dla prototypu czyli "Szmaragdu"
Dlaczego Żegluga sprzedała "Szafira"? Chwilowy brak koniunktury?W.Danielewicz pisze: ↑ "SZMARAGD"
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki spalinowe;typ:6AL25;6 cylindrowe; producent: Zakłady Przemysłu Mechanicznego
„H.Cegielski",Poznań.1980r.;moc:1140 KM
A potem był "boom żeglugowy"?
KATAMARANY PASAŻERSKIE typu KP2
To moze byc prawda ale sklanial bym sie ze te silniki byly zamontowane nie na Szmaragdzie ale na Szafirze. Tak jak pisalem wiem ze tam cos bylo ze Szafir niebyl lubiany przez mechanikow ze wzg na slabsze silniki.Silniki podałem w/g rejestrów PRS, tam wszystkie są takie same.
Waldek Danielewicz podawał inne dla prototypu czyli "Szmaragdu"
W.Danielewicz pisze: ↑
"SZMARAGD"
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki spalinowe;typ:6AL25;6 cylindrowe; producent: Zakłady Przemysłu Mechanicznego
„H.Cegielski",Poznań.1980r.;moc:1140 KM
Przesledzilem temat silnikow i silniki 6AL25 mialy tylko dwa zawory stad tez inne osiagi silnika.
Dalej mysle ze to mogl byc powod sprzedazy Szafira.
Podraze temam ,postaram sie podpytac o te silniki montowana na KP2